Wczoraj otrzymaliśmy nowy snapshot. Oczywiście, Mojang znowu postanowił nam utrudnić zadanie, więc wszystkie zmiany trzeba było wyśledzić samemu. Listę zmian znajdziecie w rozwinięciu!

  • Można dostosować ustawienia filtrowania anizotropowego (ustawienia graficzne)- może być ono całkowicie wyłączone, lub ustawione na 2, 4, 6, 8 lub 16
  • W opcji wydajności (ustawienia graficzne) można ustawić maksymalną ilość FPSów, jaką możemy uzyskać. Można ustawić tam również „Unlimited”, dzięki czemu ilość FPSów nie będzie limitowana.
  • Odległość renderowania (ustawienia graficzne) została rozbudowana – teraz, zamiast ustawiać na odległości takie jak krótkie czy średnie, możemy ustawić suwak wskazujący na ilość renderowanych chunków dookoła nas.
  • Wkładanie map do ramki powoduje rozszerzenie jej na cały blok.
  • Dodano nowe osiągnięcie, kiedy rzucamy diamenty do innego gracza.
  • Gdy gracz zdobywa osiągnięcie, na czacie pojawia się o tym informacja (podobnie jak w grach Steam opartych na silniku Source, np. Team Fortress 2).
  • Grafika jaśniejsza, mniej stonowana.
  • Klikając w opcjach na „Super Secret Settings” otrzymuje się różnego rodzaju filtry graficzne (obrazy pod spodem).
  • Naprawiono błędy, m. in. problem z generowaniem wiosek.

Jeśli znaleźliście coś, czego nie ma na liście, napiszcie to w komentarzach.

Dziękuję za pomoc i obrazy Atexorowi i Umotexowi.

****Obrazy:

http://