Dzisiaj Notch na swoim blogu opublikował jakie zmiany zostały wprowadzone w wersji 1.7.3. Mianowicie nie ma w niej nic nowego poza kilkoma poprawkami dotyczącymi głównie tłoków.
**
Poniżej lista poprawek:**

Poprawiono błąd powielania bloku przy użyciu tłoków,
– Poprawiono błąd powielania Pochodni z RedStone przy użyciu tłoków,
– Poprawiono crashowanie klienta gry, gdy znak był stawiany przed tłokiem, tłok był zasilany, a następnie usuwany był blok spod znaku.
– Bloki lodu przesuwane nie powodują strumieni wody niszczących wszystko,
– Zasilane Tory nie są już w magiczny sposób zasilane bez źródła zasilania,
– Tłoki po odcięciu zasilania Redstone zamykają się poprawnie,
– Drzwi nie tworzą już fioletowych cząsteczek,
– Zhackowany klient nie może już edytować tekstów na znakach w trybie multiplayer,
– Obrazy pchane przez tłoki nie zapadają się.

To już cała lista zmian. Pozostaje tylko czekać na następne informacje na temat 1.8.