Otrzymaliśmy pierwszy w tym tygodniu snapshot naprawiający błędy. Czy Mojang dotrzyma obietnicy i da nam wersję 1.6 w najbliższy czwartek? Lista naprawionych błędów w rozwinięciu…

  • Latarnia posiadała niepoprawną teksturę, gdy była otoczona przez inne bloki
  • Nazwa dyniowej lampy wyświetlała się zbyt późno
  • Stopki stojaka do robienia eliksirów były przezroczyste, gdy stojak stał przy ścianie
  • Cząsteczki miotanych eliksirów były niepoprawne
  • Kaktus posiadał błędną teksturę, gdy stał w pobliżu ściany
  • Blokowanie transportujących obiektów (łódki, wagoniki) i zwierząt (świnie, konie)
  • Pod wodą brak synchronizacji klient-serwer (ghost mode)
  • Nazwy ważących płytek naciskowych były zbyt długie
  • Łodzie podrzucały jak konie
  • Konie wydawały dźwięk normalnych kroków i galopowania jednocześnie
  • Pasek skoku konia był zatrzymywany, gdy w chwili ładowania skoku gracz schodził z konia lub wychodził z serwera
  • Skakanie bokiem na nieosiodłanym koniu
  • Drganie serc nie było usuwane, gdy poziom życia został napełniony
  • Słońce było zdenerwowane (?), gdy czas był ustawiony na 0, a doDaylightCyrcle na false.
  • Kierunek siedzenia niedopasowany w trakcie jazdy konno
  • Gracz wykonujący skok na koniu otrzymywał znegowany efekt wyższego skoku
  • Crash na serwerze LAN.
  • Lista języków zawierała jedynie angielski typu amerykańskiego.

Linki do pobrania nowego launchera:

https://

https://

https://