
Zmiany, zmiany, zmiany! Kolejne zmiany w Snapshocie, tym razem 18W03B.
Zmiany:
- Kolejna aktualizacja modelu konia
- Nowe tłumaczenia
- Poprawiona wydajność parsowania poleceń i ładowania pakietów danych
- Poprawiona wydajność wykonywania poleceń
- Funkcja
/data get ... something
dostępna z nieliczbowymi parametrami - Dodanie komend (
/debug
) - Dodanie skrótu
/particle <name> <pos>
Poprawione bugi:
- Bug MC-122196 – Opcje językowe są pozbawione treści
- Bug MC-123285 – Awaria przy starcie z konfiguracją log4j debugowania
- Bug MC-123790 – „italic”: false w niestandardowych nazwach przedmiotów nie powoduje, że nazwa nie jest pochylona
- Bug MC-124072 – Problemy z wydajnością polecenia „wykonaj”
- Bug MC-124113 – Pasek zdrowia smoka Endera pokazuje niepoprawną nazwę
- Bug MC-124115 – Polecenie przywołujące pokazuje „Minecraft: player” i „minecraft: fishing_bobber”
- Bug MC-124116 – Wykonanie polecenia <entity> run <command> pokazuje nieoczekiwany błąd
- Bug MC-124120 – „execute rotated as” powoduje nieoczekiwany błąd
- Bug MC-124122 – Nie można załadować spakowanych pakietów danych
- Bug MC-124124 – /teleport … facing … nie działa poprawnie
- Bug MC-124138 – lokalne współrzędne (^^^5) wymagają podania jednostki nawet po wykonaniu
- Bug MC-124150 – Komunikaty komunikatów serwerów związanych z jednostkami wypisują obiekt TextComponent/TranslatableComponent zamiast nazwy jednostki
- Bug MC-124179 – Tłumaczenia są wyświetlane w kodowaniu UTF-8
- Bug MC-124256 – Gamerule reducedDebugInfo wymagało ponownego zalogowania
- Bug MC-124286 – Awaria zdarzenia „show_entity” z wartością nbt jako wartością
- Bug MC-124348 – Korzystanie z danych, aby uzyskać element tablicy łańcuchowej mówi, że tag nie istnieje
- Bug MC-124349 – < <= = >= > dają błędy składniowe
Snapshoty są oczywiście gotowe do pobrania, jednak pamiętajcie, by robić to jako kopia zapasowa, aby nie utracić postępów w obecnych światach.
Standardowo błędy w grze możecie zgłaszać bezpośrednio do Mojang tutaj.