
Mała aktualizacja poprzedniego snapshotu i kilka nowych zmian. Zapraszamy do czytania!
Zmiany (18W10B, 18W10C i 18W10D):
- Dodano martwe koralowce dla każdego wariantu koralowca
- Dodano niefarbowane shulkerowe boxy (i zrobienie fioletowego)
- Dodano więcej dźwięków podwodnej atmosfery
- Dodano dźwięki tropikalnej ryby
- Fantomy są teraz uważane za nieumarłych
- Nowa fizyka wody
- Dopuszczenie, by więcej bloków miało w sobie wodę
- Woda nie przechodzi już przez lite ściany
- Koralowce generują się teraz naturalnie
- Duża optymalizacja sposobu renderowania chmur
- Widma płoną teraz w słońcu
- Można teraz niszczyć shulkerowe boxy w kotle
WODA
- Można umieścić wodę w następujących blokach: w schodach, płytach, płotach, ścianach, żelaznych prętach, szybach, skrzyniach, drzwiach pułapek, drabinach, znakach
- Woda może wypływać z tych bloków, ale nie może do nich wpływać
- Gdy są pełne wody, będą zaliczane do bloków wodnych dla wszystkich rozgrywek (takich jak pływanie)
- Nie jest ostateczne rozwiązanie i w przyszłości więcej bloków będzie mogło zawierać wodę
- Woda nie przepływa przez lite konstrukcje (takie jak tył schodów)
POprawione bugi:
- MC-126912 – Płynąca woda może tworzyć bloki źródłowe
- MC-126914 – Gąbka usuwa podmokłe bloki
- MC-126920 – Woda nie spływa poprawnie z bloków
- MC-126927 – Woda podmokła przechodzi przez schody
- MC-126936 – Poławiacz zostaje zatopiony, gdy tylko zostanie rzucony
- MC-126944 – Łódki toną w wodzie
Pamiętajcie, żeby tworzyć kopie zapasowe swoich światów na wszelki wypadek.