
Coraz bliżej pełnej aktualizacji! Mojang skupia się na poprawianie błędów i dopieszczaniu szczegółów. W najnowszym snapshocie kolejne zmiany.
Zmiany:
- Nowy niestandardowy typ świata: Bufet
- Koralowce generują się teraz w naturalny sposób
- Topielca można czasem znaleźć w ruinach
- Hełm żółwia nie będzie już dawał efektów cząsteczkowych
- Hełm żółwia nie sprawi, że będziesz absolutnie całkowicie w 100% niezniszczalny
- Niebieski lód jest teraz odrobinę mniej śliski niż wcześniej, ale wciąż śliski
- Kiedy woda się rozprzestrzeni, a później zmieni się w blok źródłowy, natychmiast umieszcza blok źródłowy
- Zmieniono sposób obliczania temperatury biomów oceanicznych, co powinno skutkować lepszymi przejściami między oceanami
- Bloki koralowców wymagają teraz delikatnego dotyku
- Zmieniono efekt cząsteczkowy
- Zoptymalizowany kod znajdowania pozycji odradzania
- Istnieje teraz rozróżnienie pomiędzy zaplanowanymi „płynnymi kleszczami” i „blokującymi kleszczami”
- Nowe korki i przedmioty dla koralowców
- Mnóstwo poprawek
BUFET:
- W odpowiedzi na prośby, Mojang ponownie dodało możliwość gry z pojedynczymi światami biomów
- Możecie to sprawdzić, tworząc nowy świat, wybierając opcję Buffet World jako typ świata
- Dodatkowo wrzucili również inny sposób generowania fragmentów
Poprawione bugi:
- MC-18903 – Prawe ramię Wieśniaków nie ma odwróconej tekstury. (Podobnie jak u zombie/olbrzymów/wieśniaków zombie itp.)
- MC-83064 – Skumulowane obrażenia od upadku nie są resetowane, gdy rozpoczyna się lewitacja
- MC-90591 – Gdy elytra jest umieszczona, aparat błyskawicznie zmienia położenie, a nie płynnie
- MC-125251 – Mocna mikstura Turtle Master sprawia, że gracze stają się niezwyciężeni
- MC-125280 – Kolumny pęcherzyków wydają się być wypychane przez tłoki
- MC-125297 – Bloki silnych podmokłych wód nie rozprzestrzeniają się
- MC-125329 – Sprint podwodny podczas lotu w grze sprawia, że gracz zaczyna pływać
- MC-125356 – Cząstki efektu mikstury skorupy żółwia są bardzo inwazyjne
- MC-125460 – Można tylko zablokować górną część wodorostów i nie można zablokować 2-blokowej wysokiej trawy morskiej
- MC-125647 – Czas powietrzny nie jest zaciśnięty przy 300 znakach, powodując pojawienie się 11. bańki w zależności od czasu przepływu czasu
- MC-125671 – Animacja pływania może zostać uruchomiona na koniu
- MC-125770 – Kolumny pęcherzykowe nie powstają podczas wylewania wody nad blokiem magmy
- MC-125895 – Znajdowanie się w obszarach kolumn bąbelkowych powoduje, że użytkownik tonie podczas dotykania podwodnego sufitu
- MC-126086 – Skrzynia trafień łososia i tropikalnej ryby na lądzie jest źle ustawiona
- MC-126104 – Dozownik nie umieści ani nie użyje wiadra do dorsza/łososia/tropikalnej ryby
- MC-126139 – Płetwy umierającego dorsza i niektóre tropikalne ryby pokazują walkę
- MC-126167 – Ryby odznaczają się nieprawidłową pozycją w inwentarzach kreatywnych
- MC-126304 – Wiadra na wodę mogą łapać umierające ryby
- MC-126485 – Bloki magmy nie generują pęcherzyków i prądów tylko z jednym blokiem wody powyżej
- MC-126923 – Woda zamieniająca się w lód usuwa inny blok zajmujący taką samą przestrzeń jak woda
- MC-126930 – Gąbki nie chłoną płynącej wody
- MC-126978 – Gąbka działa z lawą
- MC-127045 – Powielanie ryb możliwe jest z podmokłym blokiem
- MC-127079 – Lawa na wodzie nie zamienia wody w kamień
- MC-128233 – Lawa jest zabarwiona niepoprawnie
- MC-128248 – Dno wody nie jest podbarwione
Snapshot jest już oczywiście dostępny do pobrania. Pamiętajcie, żeby tworzyć kopie zapasowe swoich światów na wszelki wypadek.
Bugi możecie zgłaszać bezpośrednio do Mojang pod tym adresem.