
Nadszedł czwartek, co oznacza kolejny snapshot! Niestety, ekipa Mojangu po raz kolejny postanowiła utrudnić mi pracę, nie publikując listy zmian. Niepełny spis nowości w rozwinięciu…
Nowości:
- Udoskonalono portale do netheru:
- Od teraz każdy mob może z nich korzystać;
- Zmieniono ich maksymalne wymiary (23×23), minimalne pozostają takie same;
- Od teraz portal można włączyć, podpalając obojętny blok na jego obszarze;
- Dodano komendę /setblock, pozwalającą na wypełnienie obszaru danym blokiem;
- Dodano komendę /tellraw, pozwalającą na wysłanie prywatnej wiadomości;
- Dodano komendę /testforblock;
- Dodano niewidzialną ścianę na koordynatach x: 300000 z: 300000;
- Podczas używania komendy /give nie musimy podawać ID przedmiotu, lecz jego nazwę;
- Po naciśnięciu informacji o zrobieniu screena, otworzymy zdjęcie w nowym pliku;
- Po zabiciu gracza za pomocą czegoś, co nie jest mieczem, na czacie wyświetli się dokładna nazwa tego przedmiotu.
Poprawione błędy:
- Pigmany mogły przechodzić przez portale, nawet z włączoną regułą „DoMobSpawning: False”;
- Moby wyrzucały kule doświadczenia nawet po włączeniu reguły „DoMobLoot: False”;
- Konie nie rozmnażały się jak należy;
- Brak odgłosu używania nożyc podczas obcinania wełny z owiec;
- Woda oraz lód nie były przezroczyste w trybie „Fast”;
- Niektóre z roślin nie mieściły się w doniczce;
- Z nowych roślin wypadał jeden barwnik, a ze starych 2;
- Wyjście z menu osiągnięć wznawiało poprzednio wykonywaną czynność;
- Animacje pnączy oraz creepera nie działały poprawnie po podpaleniu zapalniczką;
- Z trzciny nie wypadał cukier po odcięciu dopływu wody.
