
Otrzymaliśmy pierwszy w tym tygodniu snapshot naprawiający błędy. Czy Mojang dotrzyma obietnicy i da nam wersję 1.6 w najbliższy czwartek? Lista naprawionych błędów w rozwinięciu…
- Latarnia posiadała niepoprawną teksturę, gdy była otoczona przez inne bloki
- Nazwa dyniowej lampy wyświetlała się zbyt późno
- Stopki stojaka do robienia eliksirów były przezroczyste, gdy stojak stał przy ścianie
- Cząsteczki miotanych eliksirów były niepoprawne
- Kaktus posiadał błędną teksturę, gdy stał w pobliżu ściany
- Blokowanie transportujących obiektów (łódki, wagoniki) i zwierząt (świnie, konie)
- Pod wodą brak synchronizacji klient-serwer (ghost mode)
- Nazwy ważących płytek naciskowych były zbyt długie
- Łodzie podrzucały jak konie
- Konie wydawały dźwięk normalnych kroków i galopowania jednocześnie
- Pasek skoku konia był zatrzymywany, gdy w chwili ładowania skoku gracz schodził z konia lub wychodził z serwera
- Skakanie bokiem na nieosiodłanym koniu
- Drganie serc nie było usuwane, gdy poziom życia został napełniony
- Słońce było zdenerwowane (?), gdy czas był ustawiony na 0, a doDaylightCyrcle na false.
- Kierunek siedzenia niedopasowany w trakcie jazdy konno
- Gracz wykonujący skok na koniu otrzymywał znegowany efekt wyższego skoku
- Crash na serwerze LAN.
- Lista języków zawierała jedynie angielski typu amerykańskiego.
Linki do pobrania nowego launchera: