Po ponad dwóch miesiącach długiego czekania Mojang w końcu uporał się zarówno ze stworzeniem aktualizacji jak i jej certyfikacją przez Microsoft (o czym nie można powiedzieć w związku z niedawnym incydentem wraz ze zbliżającą się premierą Windows 8 ) – Panie i Panowie, Adventure Update na X360 już jest! Poza zmianami ze znanego nam już Adventure Update nie obyło się bez nowości których nie mamy nawet my na aktualnej wersji gry!

Minecraft 1.8.2 (X360)

Dodano tryb kreatywny

Zablokowano aktualizację achievmentów oraz leaderboards jeśli gracz jest w trybie Creative lub gdy świat został wcześniej zapisany jako Createive

Dodano tutorial trybu Creative

Dodano bieganie do trybu Survival

Dodano latanie i szybkie latanie w trybie Creative

Dodano nowe moby

Dodano nowe rodzaje jedzenia

Dodano nowe przedmioty

  • Melony
  • Nasiona melonów
  • Dynie
  • Nasiona dyni
  • Surowe oraz pieczone mięso z kurczaka oraz świni
  • Rotten flesh
  • Sztaby srebra
  • Bramkę
  • Ceglane schody oraz półpłytki
  • Kamienne cegły, schody oraz półpłytki
  • Perłę enderu
  • Sieć
  • Liany
  • 10 dodatkowych płyt muzycznych
  • Kolczugę
  • Gąbkę

Dodano nowe struktury generowane przez silnik gry

Zmieniono kod generacji biomów – dodano rzeki oraz oceany

Zmieniono animację łuku

Dodano przyciski szybkiego dostępu w piecyku, dispenserze oraz przy zakładaniu zbroi

Dodano zmiany związane z szybkością kopanai z wersji 1.2.3

Dodano jabłka wypadające z z drzew

Dodano pasek głodu

Dodano możliwość stackowania jedzenia

Dodano animację jedzenia

Dodano możliwość tworzenia zupy grzybowej bez workbencha

Dodano możliwość blokowania mieczem

Zmieniono opis wszystkich typów jedzenia by odzwierciedlały to ile serduszek przywracają

Moby neutralne od teraz uciekają gdy zostają uderzone

Szkielety od teraz noszą pełnowymiarowe łuki

Zwierzęta nie znikają, dzięki czemu można je łapać i hodować

Zombie dropią rotten flesh zamiast piórek

Zaktualizowano dźwięki niektórych mobów

Nożyce od teraz pozwalają na zbieranie wysokiej trawy oraz liści

Ulepszono wschód oraz zachód słońca

Poprawiono widoczność w czasie deszczu

Bloki liści postawione przez gracza nie znikają

Przesunięto chmury zaraz pod limit mapy

Ruch chmur jest zsynchronizowany z czasem gry

Dodano możliwość postawienia płytek naciskowych pod bramkami

Usprawniono model skrzynki na trójwymiarowy, z animacją otwierania i zamykania

Dodano odliczanie do autosave’a

Dodano możliwość zmiany nazwy aktualnego świata

Dodano potwierdzenie chęci wyjścia z gry bez zapisania gry

Zaktualizowano „how to play” o informacje związane z paskiem głodu oraz trybu kreatywnego

Zaktualizowano dział Download Content

Dodano informacje o przyczynie śmierci

Usunięto herobrine’a