Mała aktualizacja poprzedniego snapshotu i kilka nowych zmian. Zapraszamy do czytania!

Zmiany (18W10B, 18W10C i 18W10D):
  • Dodano martwe koralowce dla każdego wariantu koralowca
  • Dodano niefarbowane shulkerowe boxy (i zrobienie fioletowego)
  • Dodano więcej dźwięków podwodnej atmosfery
  • Dodano dźwięki tropikalnej ryby
  • Fantomy są teraz uważane za nieumarłych
  • Nowa fizyka wody
  • Dopuszczenie, by więcej bloków miało w sobie wodę
  • Woda nie przechodzi już przez lite ściany
  • Koralowce generują się teraz naturalnie
  • Duża optymalizacja sposobu renderowania chmur
  • Widma płoną teraz w słońcu
  • Można teraz niszczyć shulkerowe boxy w kotle

WODA
  • Można umieścić wodę w następujących blokach: w schodach, płytach, płotach, ścianach, żelaznych prętach, szybach, skrzyniach, drzwiach pułapek, drabinach, znakach
  • Woda może wypływać z tych bloków, ale nie może do nich wpływać
  • Gdy są pełne wody, będą zaliczane do bloków wodnych dla wszystkich rozgrywek (takich jak pływanie)
  • Nie jest ostateczne rozwiązanie i w przyszłości więcej bloków będzie mogło zawierać wodę
  • Woda nie przepływa przez lite konstrukcje (takie jak tył schodów)

POprawione bugi:
  • MC-126912 – Płynąca woda może tworzyć bloki źródłowe
  • MC-126914 – Gąbka usuwa podmokłe bloki
  • MC-126920 – Woda nie spływa poprawnie z bloków
  • MC-126927 – Woda podmokła przechodzi przez schody
  • MC-126936 – Poławiacz zostaje zatopiony, gdy tylko zostanie rzucony
  • MC-126944 – Łódki toną w wodzie

Pamiętajcie, żeby tworzyć kopie zapasowe swoich światów na wszelki wypadek.