Zmiany, zmiany, zmiany! Kolejne zmiany w Snapshocie, tym razem 18W03B.

Zmiany:
  • Kolejna aktualizacja modelu konia
  • Nowe tłumaczenia
  • Poprawiona wydajność parsowania poleceń i ładowania pakietów danych
  • Poprawiona wydajność wykonywania poleceń
  • Funkcja /data get ... something dostępna z nieliczbowymi parametrami
  • Dodanie komend  (/debug)
  • Dodanie skrótu /particle <name> <pos>

Poprawione bugi:
  • Bug MC-122196 – Opcje językowe są pozbawione treści
  • Bug MC-123285 – Awaria przy starcie z konfiguracją log4j debugowania
  • Bug MC-123790 – „italic”: false w niestandardowych nazwach przedmiotów nie powoduje, że nazwa nie jest pochylona
  • Bug MC-124072 – Problemy z wydajnością polecenia „wykonaj”
  • Bug MC-124113 – Pasek zdrowia smoka Endera pokazuje niepoprawną nazwę
  • Bug MC-124115 – Polecenie przywołujące pokazuje „Minecraft: player” i „minecraft: fishing_bobber”
  • Bug MC-124116 – Wykonanie polecenia run pokazuje nieoczekiwany błąd
  • Bug MC-124120 – „execute rotated as” powoduje nieoczekiwany błąd
  • Bug MC-124122 – Nie można załadować spakowanych pakietów danych
  • Bug MC-124124 – /teleport … facing … nie działa poprawnie
  • Bug MC-124138 – lokalne współrzędne (^^^5) wymagają podania jednostki nawet po wykonaniu
  • Bug MC-124150 – Komunikaty komunikatów serwerów związanych z jednostkami wypisują obiekt TextComponent/TranslatableComponent zamiast nazwy jednostki
  • Bug MC-124179 – Tłumaczenia są wyświetlane w kodowaniu UTF-8
  • Bug MC-124256 – Gamerule reducedDebugInfo wymagało ponownego zalogowania
  • Bug MC-124286 – Awaria zdarzenia „show_entity” z wartością nbt jako wartością
  • Bug MC-124348 – Korzystanie z danych, aby uzyskać element tablicy łańcuchowej mówi, że tag nie istnieje
  • Bug MC-124349 – < <= = >= > dają błędy składniowe

Snapshoty są oczywiście gotowe do pobrania, jednak pamiętajcie, by robić to jako kopia zapasowa, aby nie utracić postępów w obecnych światach.

Standardowo błędy w grze możecie zgłaszać bezpośrednio do Mojang tutaj.