Wszyscy wyczekiwaliśmy pierwszego pre-release, jednak Mojang postanowił skupić się na dalszym poprawianiu błędów przed wydaniem kolejnej wersji. Dinnerbone przed samą premierą nowej wersji testowej próbował grzebać w kodzie oświetlenia, jednak nie zdążył nic zmienić na czas wydania tego snapshota (jednak podzielił się z nami tym co udało mu się popsuć, co dorzucamy jako bonus do dzisiejszego snapshota :))

Minecraft Snapshot 13w06a

  • Optymalizacja silnika światła, jednak bez większych bugfixów

  • Dodano mobspawnery w Minecartach
 
- Świnie kontrolowane przez gracza nie skaczą ciągle gdy stoją na półpłytkach i schodach - Poprawiono błędy z osią X przy klockach żelaza / oknach z blokami ponad i poniżej - Poprawiono liście zastępujące przeźroczyste bloki - Chmury są ponownie przeźroczyste gdy gracz stoi pod nimi - Poprawiono zbyt duże collision boxy małych mobów - Poprawiono latające pochodnie w wygenerowanych wioskach - Poprawiono collision box płotka stojącego w rogu - Poprawiono hitboxy witherów - Poprawiono podwójny dźwięk przy skrzyniach-pułapkach oraz brak dźwięku przy niektórych - Poprawiono brak nazwy villagera przy handlowaniu - Poprawiono błąd w wyświetlaniu tekstury klocka przy stawianiu go obok hoppera - Poprawiono duplikowanie się i bugowanie się pistonów. - Poprawiono brak aktualizacji stanu komparatorów - Opcja "friendly fire" jest od teraz prawidłowo zapisywana na dysk i nie resetuje się przy reloadowaniu mapy
 
 

Download Minecraft Snapshot 13w06a

Klient – Serwer

Bonus: Dinnerbone grzebiący przy oświetleniu Minecrafta: