Tak, po wyjściu Pre-relase pewnie wszyscy czekali na finalną wersje 1.4.6, z dniem dzisiejszym można już pobrać nową wersję. Lecz radzę się zastanowić ;) jak wiadomo update wiąże się z tym, że nie wejdziecie już na serwery dopóki nie wyjdzie bukkit pod nową wersję. Pozostaje nam mieć kopie starszego MC jeżeli chcemy już teraz zabawić się nową wersją.

od wersji Pre-relase do finalnej dodano :

*Dźwięk, który informuje nas, że trafiliśmy w cel z łuku.(Gracze Quake 3 czy nawet TF2 wiedzą, o co chodzi)

*Dodano przycisk, który umożliwia nam włączenie trybu dotykowego (coś dla komputerów z dotykowymi ekranami)

*Naprawiono błąd, który polegał na złym położeniu kursora, był spowodowany poprzez maksymalizowanie okna.

*Naprawiono sporą ilość nieznaczących bugów.

*Niespodzianka świąteczna! (Dodam tylko, że znajdziecie ją gdzieś w pliku minecraft.jar ;), nie zepsuje wam całej zabawy [SPOILER dla ciekawskich: http://i.imgur.com/PxTjL.png])

*Podtrzymując klawisz CTRL podczas wyrzucania przedmiotów pozwala wyrzucić od razu cały stack.
*Potwory, które mogą nosić broń (zombie,pig zombie oraz skeleton) mogą pojawić się w lepszym uzbrojeniu oraz zaklęciami w zależności od poziomu trudności.

Pojawiło się kilkanaście poprawek od pierwszego snapshota aż po wersje finalną :

*Gdy Enderman był podpalany, nie teleportował się.
*Łódki zawsze były skierowane w jednym kierunku.
*Zdarzało się, że nie otrzymywaliśmy doświadczenia z wypalania surowców w piecyku.
*Enderman nie unikał podpalonych strzał.
*Jakiekolwiek moby mogły deptać pole uprawne mimo zablokowania griefu „mobGriefing”
*Podpalone zwierzęta nie rzucały się do ucieczki.
*Gdy wchodziliśmy do piekła, automatycznie gra wybierała nam pierwszy przedmiot z podręcznego paska.
*Liście posiadały złą nazwę na etykiecie.
*Spadające bloki jak i wagoniki dziwnie się zachowywały.
*Enderman nie otwierał przerażającej buzi, kiedy był atakowany przez inne moby.
*Gdy wciskaliśmy f3+B, okazywało się, że mikstura niewidzialności była bezużyteczna.
*Pomimo creative, gra generowała efekt jakbyśmy tonęli pod wodą.
*Użycie jajka do spawnowania mobów, by stworzyć małego moba, nie zabierało jajka.
*Wither potrafił zniszczyć wyrzuconą przez siebie Nether Star.
*Strzały, które były wystrzelone w kierunku Endermana znikały.
*Usunięty bug, w, którym moby tylko wizualnie przechodziły przez płot.
*Strzały wystrzelone z magicznego łuku z Flame nie była czasami podpalana, lecz posiadała swój efekt.
*Wagoniki nie mogły przejeżdżać do Netheru.
*Itemy, które różniły się poziomem uszkodzenia nie mogły być podmienione w ekwipunku.
*Enchanty na przedmiotach znajdują się w ramkach.

Resztę zmian, jakie były, są opisane w snapshotach poprzednich :).Wystarczy wrócić na stronę główną i wybrać odpowiedni news. Myślę, że nie ma potrzeby powtarzać wszystkiego 2 razy :).

Dodam, że redstone update pojawi się dopiero po nowym roku, a teraz możemy się już cieszyć fajerwerkami na święta i nowy rok :).

Klient: [link] (na platformę windows z rozszerzeniem „.exe”)

Serwer: [jar] lub [exe]