Brytyjski gracz Daniel Middleton dostał swojego dinozaura i odwiedził świat Jurassic dzięki współpracy z Universal Pictures.

Jurassic World zainkasowało sporą sumę w wysokości 511 milionów dolarów w już w pierwszych dniach po premierze. Coraz większą popularnością cieszy się też w serwisie YouTube.

Universal Pictures nawiązało współpracę z brytyjską gwiazdą YouTube – Danielem Middletonem, prowadzącym kanał The Diamond Minecart – i zasponsorowało jego film o tematyce Jurassic World. Trwa on 17 minut i pokazuje wizytę w świecie Jurassic stworzonym w specjalnej modyfikacji na użytek gracza. W tym momencie ma już ponad 5 milionów wyświetleń!

http://

To sprytny ruch ze strony Universal Pictures. Middleton ma bowiem 6.6 milionów subskrybentów na swoim kanale i ponad 3 biliony wyświetleń od roku 2012, kiedy rozpoczął publikowanie filmów na YouTube. Daniel współpracuje również z Maker Studios od 2014 roku. Firma wydała specjalną aplikację na tablety i smartfony dla The Diamond Minecart. W marcu zdobył Nickelodeon Kids Choice Awards.

„To jeden z największych gawędziarzy tworzących dziś krótkie video i chcemy pomóc mu w rozwijaniu jego kreatywnych pomysłów”, powiedział dyrektor generalny firmy, Chris Williams.

Zobaczcie film!

[youtube_sc url=”https://www.youtube.com/watch?v=bMH3HzSRIYY”]