Minecraft: Zombie Attack

zombie_attack
Październik 3rd, 2011
Kategorie: Minecraft
Oceń ten wpis

Kolejny krótkometrażowy film inspirowany Minecraft'em. Jak wyglądało by spotkanie z Zombie w prawdziwym życiu? Co nasz bohater chowa w plecaku?
O której otworzą "Biedronkę"?
To wszystko, a nawet mniej, znajdziecie w rozwinięciu!

Fani tej popularnej gry nie zaprzestają w tworzeniu coraz to ciekawszych mini produkcji opartych na prawdziwym świecie.
Tym razem film poleca nam sama załoga Yogscast, którą co poniektórzy na pewno kojarzą z historii o Isprahel'u.

Galdious
  • Farmazon

    ja i tak wole SLUMS ATTACK??

  • whyucare

    Świetnie, tylko gdzie ten film -.-

    • WaRRaM

      Przecież masz link na dole…

  • Imago91

    Zaprawdę powiadam Wam: gdzieś wciągnęło film.

    • massen

      wpisz sobie na youtube

    • massen

      wpisz sobie na youtube

  • Mateo9696

    dawac filmik!

  • Mateo9696

    dawac filmik!

  • Jezus

    hmm. Ktos poleceal w kulki z filmem. 

  • Jezus

    hmm. Ktos poleceal w kulki z filmem. 

  • Just Me

    darujcie mu ;) gladious jest nowy wiec pewnie popelnil blad z linkiem ale napewno poprawi

    • Galdious

      Jak tylko dojdę dla czego w podglądzie filmik jest, a po opublikowaniu znika – na pewno poprawię ;) .
      Jak na ten czas – przepraszam za niedogodności ;) .

    • Galdious

      Jak tylko dojdę dla czego w podglądzie filmik jest, a po opublikowaniu znika – na pewno poprawię ;) .
      Jak na ten czas – przepraszam za niedogodności ;) .

  • Just Me

    darujcie mu ;) gladious jest nowy wiec pewnie popelnil blad z linkiem ale napewno poprawi

  • KeVo

    Fajne :). Mi się podobało

  • Misiog

    Podstawowe wyposażenie każdego ucznia (jeżeli ten gość w filmiku to uczeń) to:

    – kilka sztuk kamienia
    – kilka ładunków wybuchowych (TNT)
    – surowe mięso… BLECH! CZEMU AKURAT SUROWE?!

    Wszystkie wymienione powyżej przedmioty (może prócz mięsa :) mogą uratować ci życie. Włącz myślenie! Nie wiadomo co może Cię spotkać na drodze do domu! :D

    • Konrad51

      .1 skąd  młodzież miała by takie wielkie kamienie
      .2 ładunki wybuchowe!!?? Powiedz mi skąd?!

    • xcam

      +1 łuk na cleepera
      +lusterko by wiedziec kiedy

  • Toragg

    Teraz wiemy czemu polskie drogi są w takim stanie^^

    • Reeposter

      tyle, że to… koleś z USA xd

      • Kibi27

        to ze z USA to nie znaczy ze nie może być w Polsce
        w dodatku się czepiasz

  • Gali 94 Zmc

    Zajebista armata ;d

  • : D

    fajne :D

  • Kolejorz2097

    heheh dobre

  • Shacu

    Szacun

  • SmallBlue

    Od razu wiedziałem że będzie tam creeper

  • Alek345

    ale milusie

  • Filik2000

    spoko

  • Mr.Dave

    HMM skoro to uczeń to tnt może mu sie  przydać…

  • Eron

    Świetne :)

  • Sda

    Ten koleś jest pirotechnikiem, dlatego ma TNT w plecaku! A akurat dziś jego matka zapomniała mu upiec porkchopa.

  • HYHYHY

    mam naprzeciwko domu biedronke :)

  • Sewi8888

    A czemu te zombie nie płoną?

Oficjalny serwer Minecraft.pl