Minecraft Snapshot 12w04a

2012-01-26_16.13.35
Styczeń 26th, 2012
Kategorie: Minecraft
Oceń ten wpis

No i jest – zgodnie z zapowiedziami Mojang udostępnił kolejną wersję testową Minecrafta z numerem 12w04a. Poza dodaniem nowego moba doszło kilka nowości oraz naprawiono kilka błędów. Cały changelog wraz z filmikiem z pierwszymi naszymi odkryciami w rozwinięciu.

 

Prezentacja Snapshot 12w04a

 

Nowości w Snapshot 12w04a

  • Nowy mob występujący w biomie dżungli – Ocelot, można go oswoić (informacje w filmiku)
  • Poprawiono AI szkieletów
  • Nowy przedmiot dodający doświadczenie (buteleczka która przy upadku wyrzuca kulki expa)
  • Ghastowe fireballe dostępne w Creative do rzucania
  • Nowa sadzonka drzewa (kakaowca?)
  • Sadzonki drzewa dżunglowego ustawione w kwadracie 2×2 tworzą przy użyciu bonemeal drzewo gigant
  • Sadzonka dębu otrzymała nowy wygląd
  • Dispenser otrzymał nowy wygląd
  • Studnie generowane na pustyniach
  • Języki

Instalacja Snapshot 12w04a

 

 

Minecraft 12w04a

Klient - Serwer

Rabus
  • Jacobpiekaro

    LOL Ale fajny kotek! ^^

  • TheMarkusPL

    Minecraft rośnie w Inteligencje :]

  • Okreop

    to fireball

  • jakub50

    Jak to pobrać?

  • Conraddo

    Obok butelki do enchantingu masz płonący przedmiot, brałeś butelkę a nie widziałeś -,- 

  • Mrpoms

    Gdzie jest link do pobrania??

  • gosc

    moze dacie linki do pobrania ?

    • adamik2008

      są -.- kliknij 
      Minecraft 12w04a
      Klient – Serwer

      • gosc

        pol godziny temu jeszcze nie bylo ; )

  • VanMatius

    ej dzialaja mody na snapshoty?

  • Kwiatuszyn

    Oceloty można rozmnażać

  • Lolek

    Jak to pobrać ? Może udostępnicie link

  • Fishy11PL

    plik do ściągnięcia jest na stronie oficjalnej Mojang

  • Max

    jeśli kotu postawimy łóżko on zacznie kręcić się w miejscu gdzie jest poduszka

  • Rennossa

    Trafiają się rude koty :P

  • Daniel22

    Dajcie link do pobrania

  • Anonim

    Ten item jest obok butelki z expem

    • Peter

      Nie tamto to kula ghasta do rzucania

  • Anonim

    Dali snapshota a nie dali linku do niego. Czy to nie jest troche dziwne?

  • Rennossa

    Mi nie działają spawnery D:…

  • Szym

    Eech …
    Kliknijcie na „Klient” pod „Minecraft12w04a”!

  • gość

    JAK OSWOIĆ TEGO KOTA??

    • SOPA=Głupki

      oglądaj filmy :)

  • Ero53

    tam na dole pisze „Klient – Serwer” i kliknij na „Klient”:D

  • Avalonte

    A jak oswoic ocelota???

    • jak oswoić ocelota

      stoisz nieruchomo -wyciągasz rybę -ocelot podchodzi i go oswajasz oczywiście rybą -ocelot zamienia się w kota może mieć różne ubarwienie

      • Avalonte

        a ocelot tylko chce uciec … nic wiecej nie podchodzi

  • VanMatius

    sa mody na snapshoty? lub dzialaja mody na snapshoty

  • BiAlY^.^

    Fajna jest ta cośtasam iskra co jest obok tej buteleczki z exp 

  • Jak oswoić ocelota

    Oto jak oswoić ocelota:  Musimy do niego podejść(około 3-4 metry od niego, nie za blisko) stoimy w miejscu i nie wykonujemy żadnych szybkich ruchów i wyciągamy rybę. Wtedy do nas powinien podejść i wtedy go oswajamy zamieniając go w kota. Kot może mieć różne ubarwienie( czarno-biały lub pomarańczowy itp.)      Myślę że pomogłem

    • Avalonte

      Dobrze ale Metry to ilosc klocków?

    • SOPA=Głupki

      Po co mówisz BUUUU! Mają filmy oglądać takie coś mnie wkurza.Ludzie się starają zrobić film,a ty psujesz ciężką prace

  • Mkmlit

    nie dziala

  • Mkmlit

    ok juz dziala nwm czemu ale po zmienieniu klientów zamast tego snapshota mialem starszego

  • MejsterPL

    A ja zauważyłem bug na survivalu że jak się śpi to wskaźnik poziomu nie gaśnie.

    • Mat

      właściwie to nigdy nie gaśnie..
      no chyba że zginiesz !

      LAMA 

  • SafaroPL

    Zapomnieliscie powiedzieć o kuli ognia. Można dzieki temu zrobić armatę w prostrzy sposób.

    • KonradGpl

      Po prostu wsadzamy do dispensera (z nowym wyglądem :D)i strzelamy.

  • Avalonte

    Znam prosty w pisaniu seed z Dzungla! „OcelotPower”

  • Avalonte

    Ktos jeszcze sie skapnol ze Oceloty zjadaja chickeny?

  • Avalonte

    Pod komentarz odpowiedzcie jakie sa kolory kotów które nie podalem:

    Czarny
    Szary
    Pomaranczowy

    • Avalonte

      A no tak jeszcze:
      Żółty

  • MateoZiom

    Ciekawe juz pobieram

  • Fpogodzinski

    widział ktoś może tą studnię na pustyni?

  • AssasinsPL

    owszem ja widziałem. Nic wielkiego…

  • Qqqqqqqqqq333

    Fajnie fajnie :) tylko juz troche trudno miec w glowie wszystko o minecrafcie :p Coraz to nowsze rzeczy dochodza . Niedlugo Zombiaki beda mogly drzwi otwierac i wbic nam na chate :D

  • Arek4444

    fajny snapshot niestety mam błąd że drzewa dżunglowe są różowe
    sadzonki też wie ktoś jak to naprawić

    • Fpogodzinski

      masz jakiegoś texture  packa na 100% daj defaulut

      • xcam7

        nom

  • Molt

    Podobno da sie oswoić go rybą!

  • 15shadow

    Rabus fajne masz drzewo w środku dzungli :) (1:40)

  • Crimshaw

    Czy będą aktualizowane serwery do snapshotów?

  • xcam7

    co tydzien snapszot ja chce!

  • Icondzio

    nie kotki !!!!!!!!

  • Oskar186

    Pamiętacie te czasy kiedy nie bylo jeszcze łóżka ;D lezka sie w oku kręci

  • matthew1999

    Czemu nie moge oswoić kotka ??? karmie go rybą surowa i ugotowaną i nic !?!?!?

  • Maciej

    nie wiem czy to istotne… może ktoś już to odkrył…

    ale jak latałem po dżungli to natknąłem się na jabłko czerwone…
    ma to jakieś znaczenie?

  • Anonim

    Ja karmie kota i nawet nie ma dymków że nie akceptuje jej, to tak jakby jej zaadoptowanie nie istniało!!!

  • Sonicminecraft

    jak będzie tak dalej to mo creatures nie będzie potrzebne

  • Kubcic4

    Aby oswoić ocelota musicie do niego podejść aby on nie uciekał. Ocelot ma bardzo ciekawą logikę, jeżeli on będzie was widział i nie będzie się ruszać ostrożnie do was podejdzie, wtedy nie ruszając się dajcie mu surowej ryby i zamienia się w… [SPOILER] czarnego słodziutkiego kiciusia, który za nami chodzi.

  • Tomaszlitwinczuk

    nie dziala

  • Minecraft rządzi!!!

    Taka ciekawostka dla nowych, albo jak ktoś nie wiedział ;)  łuk po ulepszeniu na ok.40 level (może mniejszy) może dawać ogniste strzały! :(  Lecz niemożna tymi strzałami podpalić drewna ani desek. Miłej gry życzę dla wszystkich graczy MINECRAFT-a ;)

  • Anonim

    @76815ab7f1a09c3b049eae854f7cfbad:disqus
    Ja często za 35 level dostaję Flame I + Power IV lub V. Wystarczy jedna strzała, żeby zabić kogoś nieuzbrojonego.

  • STOP ACTA

    Hmmm… Kiedyś, gdzieś czytałem, że od 1.0 pustynie są zbyt „nawodnione” może mojang usunął wszelkie źródła wody i zastąpił jest taką studnią ? Poza tym doczytałem że i do dzisiaj odnajduje się starożytne studnie na pustyniach (za czasów Faraonów) :p

  • Padind

    ACTA zablokuje wszystko

  • TheLeekos

    Ghastowe fireballe można skraftować 1 coal 1 blaze powder 1gunpowder i gdziekolwiek w craftingu włozyć i wyjdzie

  • TheLeekos

    Jak już dali studnie to może dodają pasek spragnienia

  • SoughtSafe

    miałem racje że kotowate :D

  • Pawlos 55

    Co do inteligencji szkieletów –  robi wrażenie. 

  • Midi112

    a ten nowy item znajdźcie na TooManyItems, tam jest wszystko, tylko czekać aż wejdzie na snapha

    • Siak

      jest już fire item to ghastowy fireball

  • Midi112

    A z tymi kotmi to gorzej niż z klulikami xD

  • Anonim

    Pomocy! Pobrałem snapshota i wszystko jest ok oprócz jednej funkcji-nie moge oswoić ocelota.Jak mam to zrobić?

    • Pawlos 55

      on musi sam do ciebie podejść

      • Siak

        mam w ręku rybę ale spie*dala jak najdalej i tak :P

  • MaciuVip

    Obejrzyj film

  • Oloxpl

    Żeby oswoić ocelota musisz mieć w dłoni rybę i poczekać aż sam przyjdzie

  • Anonim

    Dobra już wiem o co chodzi.Na youtube sprawdziłem.Po prostu one mi uciekały bo nie wiedziałem że trzeba sie z nimi obchodzić ostrożnie.Jakby ktoś jeszcze nie wiedział to trzeba ostrożnie i powoli przesunąć kursor na danego ocelota i kliknąć go z rybą w ręku.Szkoda że nie wytłumaczyli tego w filmiku.

  • Misiog7

    jak dla mnie lepszy wyglad mial ten ”stary” dispenser

    • DarkMan

      nom według mnie tez ;)

  • 1234567890

    to na środku pustyni co próbowałeś podkopać to pewnie studnia (taka jak w wioskach)
    tylko w innym stylu

  • Cdsdvf

    Czy biom dzungli bedzie sie generowal na starych mapach ??

    • ROZPIERDALATOR

      nie

  • Axins

    Ten płonący przedmiot to fireball taki jakim strzelają ghasty i blazy jeśli już było to sory za spam

  • Mr.Szakal

    Nie wiem czy ktoś zauważył ale widziałem w dzungli małe ocelotki oraz drzewa gubiące sadzonki i liście.

  • tosia02s

    nie wiem czy ktoś zauważył ale nie da się tego pobrać
     

  • Reddave

    hej bawilem sie ocelotami i zauważyłem że mogą sie rozmnażac ktos wiedzial o tym mam teraz malego ocelota :D

  • Reddave

    rozmnaza sie je rybami

  • Wiktorwik

    ej jak pisać w snapshot 12w04a

  • Czlowiekczajnik

    niech przestana doadwac kolejnemoby, czas na jakieś elementy techniczne, bo na razie to sie robi legoCreator, a my chcemy legoTechnic!

  • xhad

    Powini małpy do dżungli dodać

  • kapi

    ostatnio jak zespawnowałem psa jajkiem w domu,to on jakoś dziwnie podchodzi do ściany,jakby chciał przez nią przejsć.Jak rozwaliłem scianę. to pobiegł do hodowli ocelotów.
    I tam zauważyłem że psy atakują oceloty.

    • niekapi

      dziwne ja miałem obydwa zwierzątka łaziły za mną na creative i nic się nie atakowały.. ale może zmienia coś to że były oswojone obydwa?

  • valot505

    a czym się różni fireball od zapalniczki?

    • qejto21

      tym że fireballa możesz z dispensera wystrzelać

  • killer

    moim zdaniem powinni dodawać więcej mobów, ocelot to dobry początek

  • Łowca Herobrine’a

    Kiedy wreszcie „Mob-man” poruszy kwestię wiosek? Czekam z niecierpliwością na jakieś usprawnienie NPC i samych wiosek, tak btw. czy ktoś z was też zauważył, że w tym snapshocie nie generują się wioski? Robiłem chyba z 5 map i na żadnej z nich nie znalazłem żadnej.

    • KOWL1834

      A mnie prawie na każdym kroku wyskakuje wiocha.

  • KOWL1834

    A jak zrobić te jajka spawnu?

  • szperak

    Da się oswoić !

  • kamcraft1

    dodali oceloty to może ptaki dodadzą tak jak na mo creatures

  • Jublaz

     LoL

  • Chudyaro1

    połowy żeczy nie ogarnołeś
    np.daj na odrut schodki

  • Piotr Kocerba

    czy wie ktos jak poradzić sobie z bledem minecrafta w ktorym po zainstalowaniu moda Furniture mam biale sadzonki i drewno drzew dżunglowych???

Oficjalny serwer Minecraft.pl